جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
نشست هماهنگی ستاد عید غدیر استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.
اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  ساداتی در جلسه هماهنگی ستاد عید غدیر استان تهران، با اشاره به اهمیت مراسم غدیر اظهار داشت: بزرگداشت عید سعید غدیر خم برای همه ما یک تکلیف همگانی است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره خوبی که به این موضوع داشتند همه ما باید در راستای هرچه باشکوتر برگزار شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی افزود: جشن بزرگ که امسال به عنوان مهمانی غدیر و مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر مزین شده است، در سال‌های قبل در خیابان ولیعصر  و امسال متفاوت تر و از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: با تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها همه مسائل امنیتی و انتظامی، موضوعات ترافیکی، اطلاع رسانی و غیره صورت پذیرد تا هیچگونه خللی ایجاد نشود و همه دستگاه‌ها به وظایف خود واقف باشند.

ساداتی در ادامه با اشاره به اتخاذ تمهیدات ترافیکی، امنیتی، انتظامی، درمانی، خدمات دهی و موارد دیگر گفت: شهرداری تهران موضوعات عمرانی، جمع آوری زباله و نخاله‌های طول مسیر و همچنین ساماندهی دست فروشان را مد نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: نظارت بر توزیع نذورات ضروری است و گزارشی از ساماندهی و قرار گرفتن محل موکب‌ها به استانداری ارسال شود تا دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان قرار گیرند و نحوه خدمات دهی به مردم مطلوب تر شود.

ساداتی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی محدودیت‌های ترافیکی و تبلیغات از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها انجام پذیرد و شهرداری تهران تمهیدات و نیازهای ترافیکی راهور را با سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو مثل سنوات قبل هماهنگ کنند.

انتهای پیام/
نظر شما