پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
در مراسم تکریم و معارفۀ رئیس فرهنگسرای معرفت عنوان شد:
مراسم تکریم و معارفۀ رئیس فرهنگسرای معرفت با حضور دستیار رئیس و مدیرکل حوزۀ ریاست سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

معرفی دو کتاب ارزشمند در مراسم تکریم و معارفۀ رئیس فرهنگسرای معرفتبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، مراسم تکریم و معارفۀ رئیس سابق و جدید فرهنگسرای معرفت با حضور دستیار رئیس و مدیرکل حوزۀ ریاست سازمان، مشاور و مدیر امور مناطق حوزۀ ریاست و مدیر فرهنگی هنری منطقه پنج از ساعت 16 تا 17 روز سه‌شنبه، ششم تیرماه 1402 در فرهنگسرای معرفت برگزار شد.

در این مراسم، سید سجاد موسوی، دستیار رئیس و مدیرکل حوزۀ ریاست سازمان فرهنگی هنری، با اشاره به زودگذر بودن فرصتها و ضرورت اقدام بهنگام در فعالیتهای فرهنگی گفت : فرصتها به سرعت در حال گذر هستند؛ لذا ضروری است با به کار گیری تمام ظرفیتهای کارشناسی و تجربی همکاران، طراحی مناسب و خلاقانه برای اولویتهای فرهنگی معرفی‌شده صورت گیرد و به سرعت اجرایی شوند.

مدیر کل حوزۀ ریاست سازمان فرهنگی هنری با معرفی و توصیه به مطالعه و ترویج دو کتاب ارزشمند تألیف مقام معظم رهبری با عناوین «انسان 250 ساله» و «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» افزود : کتاب انسان 250 ساله، بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ سرگذشت سیاسی- مبارزاتی ائمۀ معصومین علیهم‌السلام است و پیام آشکار آن برای ما این است که کار فرهنگی باید یک هویت مشترک را در بر بگیرد. 

وی در خصوص کتاب طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن نیز اضافه کرد که این کتاب برای آشنایی و فهم بهتر و بیشتر ما از اسلام و اصول عقاید آن با تکیه بر مفاهیم قرآنی نگاشته شده است.

دستیار رئیس سازمان در بخش پایانی صحبت‌های خود، از تلاشهای خانم آوخ در طول دورۀ مأموریت وی در فرهنگسرای معرفت سپاسگزاری کرد و با معرفی فاطمه ناظر به عنوان رئیس جدید فرهنگسرای معرفت، برای  وی در راه تحقق اهداف ترسیم‌شده، آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مراسم، حکم ریاست فرهنگسرا توسط دستیار رئیس و مدیرکل حوزۀ ریاست سازمان فرهنگی هنری، به خانم ناظر تقدیم شد و همچنین با اهدا لوح سپاس و هدایایی از سوی رئیس سازمان و همکاران مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 از خدمات خانم آوخ تقدیر به عمل آمد.


نظر شما