دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه گروهی عکس حیات وحش با همکاری مجموعه عکاسان خلاق جمعه نهم تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه گروهی عکس حیات وحش با همکاری مجموعه عکاسان خلاق جمعه نهم تیرماه با حضور هنرمندان، استادان و مسئولان فرهنگسرای ارسباران با معرفی برترین‌ها و اهدای جوایز برگزار شد.

در بخش حیات وحش، حمیدرضا ساعدی، خلیل هژبری و مراد غریبی طبق نظر هیئت داوران برگزیده شدند که از فعالان حوزه محیط زیست و از عکاسان بنام حیات وحش هستند و بارها در مسابقات جهانی حضور داشته‌اند. همچنین در بخش حیوانات اهلی و خانگی، عباس حاجی حسین کلانتر، زهرا فارسی و مریم احسانیان به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

این نمایشگاه با هدف پاسداری و توجه بیشتر به محیط زیست و حیوانات در حال انقراض، با مسئولیت وحید خیاطیان و لادن فولادوند در گالری‌های هنر دو و سه فرهنگسرای ارسباران برپا شد.

هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه؛ مریم احسانیان، حدیثه پیرمرادیان، منیره توکلی، نیما جبرائیلی، عباس حاجی حسین کلانتر، حمیدرضا ساعدی، اکرم سادات، مریم سهیلی،  مریم عباسیان، مراد غریبی، محمدرضا غضنفری هرندی، زهرا فارسی، بهزاد کریمی ساوان، علی مختاریان، نیلوفر نوری، سینا واحدی و خلیل هژبری بودند.

نمایشگاه تخصصی عکاسی حیات وحش که برای اولین بار در ایران به صورت گروهی اجرا می‌شد با حضور ۱۷ عکاس و ۳۲ تابلو به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار داشت.

نظر شما