پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۸۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
به میزبانی باشگاه دارت ناوک فرهنگسرای بهمن برگزار شد
مسابقات جام برترین های دارت کشور- انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان در گروه های سنی بزرگسالان و جوانان، به میزبانی باشگاه دارت ناوک فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
مسابقات انتخابی«ملی پوشان» تیم های دارت جوانان و بزرگسالان ایرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این رقابت ها که یکم تا چهارم تیر ماه جاری به منظور معرفی ملی پوشان کشور، با حضور دارترهای برتر ایران به میزبانی باشگاه دارت ناوک تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، «ثمین صالح زاده»، «علی ملکی»، «مهرداد سیفی» و «مرتضی دستجردی» از باشگاه ناوک این فرهنگسرا، در گروه های مختلف سنی؛ حایز کسب مقام های اول تا سوم شدند.

 بر اساس این گزارش به نقل از انجمن دارت کشور، در گروه سنی بزرگسالان بانوان، ماهور رجبی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، الهام نیکخواه از یزد دوم شد، بهناز قربانی از اصفهان در ردیف سوم قرار گرفت و ساناز برمشوری از فارس به عنوان چهارم رسید.

همچنین در رده سنی بزرگسالان مردان، ابوالفضل زارع از کرمان به عنوان قهرمانی دست یافت، «مهرداد سیفی» از تهران دوم شد، «مرتضی دستجردی» از تهران به عنوان سوم رسید و جواد بیات از خراسان رضوی در ردیف چهارم قرارگرفت تا نفرات مذکور جواز حضور در تیم ملی دارت ایران را بدست آورند.

در بخش دختران و در رده سنی جوانان «ثمین صالح زاده» از تهران اول شد و انیس سال افزون از فارس به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین در بخش پسران و در رده سنی جوانان «علی ملکی» از تهران به عنوان نخست رسید و امیرعلی علیزاده از گیلان دوم شد تا تیم ملی دارت جوانان ایران نفرات خود را شناسایی کند.

گفتنی است، این نفرات به عنوان منتخبین دارت ایران برای شرکت در مسابقات جهانی، که مهرماه سال جاری در شهر اسپرگ- دانمارک، برگزار می شود؛ حضور خواهند یافت.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص برنامه های این باشگاه می توانند به نشانی: میدان بهمن خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 09122874989(دهقانپور)تماس بگیرند.

نظر شما