پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
دوره های کارگاهی حضوری در قالب مدرسه تابستانی ۱۴۰۲ ویژه شهروندان شهر تهران به‌ همت فرهنگسرای امید برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،ویژه برنامه مدرسه تابستانی شهر تهران با هدف ساماندهی برنامه های آموزشی سازمان است که مؤیّد برگزاری دوره های حرفه ای و مستر ویژه شهروندان بالاخص گروه سنی نوجوان  است .

این مدرسه با حضور برترین اساتید به عنوان خدماتی نوین در کنار رسالت اموزش عمومی و به صرفه به شهروندان تهرانی است که می تواند ضمن توانمند سازی افراد و ورود به بازار کار، راه را برای کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید هموار نموده و با ایجاد انگیزه ی فوق العاده و بالا بردن مهارت های شغلی و ارتباطی، نقش بسیار مؤثری در آبادانی کشورمان ایفا نماید.

بیش از ۲۰ عنوان دوره‌ی کارگاهی شامل اجرا و گویندگی، سواد رسانه، نمایش کودک و نوجوان، نویسندگی خلاق، تاریخ تطبیقی، جریان شناسی فکری، سبک زندگی، دوره جامع رسانه با موبایل، سولفژ و صداسازی، نمایش خلاق، استعدایابی، عکاسی، نقاشی پشت شیشه و… برنامه ریزی شده است که مخاطبان می‌توانند بر اساس علایق خود در هر دوره ثبت نام کرده و شرکت نمایند.

در هر دوره ابتدا اساتید مهم‌ترین مباحث کاربردی را برای شرکت‌کنندگان شرح داده و در جلسه پایانی علاوه بر برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ها یکی از افراد موفق در زمینه مرتبط با موضوع نیز به بیان تجربیات خود خواهد پرداخت.
نظر شما