شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
در آستانه عید سعید غدیر سومین محفل انس با قرآن کریم «شفا» با حضور حسین فردی، قاری ممتاز بین المللی، استاد سعید زکی لو و قاریان نوجوان برگزار می‌شود.
سومین محفل انس با قرآن «شفاء» در بوستان بهاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این آیین که شامگاه چهارشنبه 14 تیر در بوستان بهاران ، بوستان قرآن برگزار می‌شود، دانیال جعفری، قاری برگزیده کشوری و محمدعلی رئیسی، حافظ قرآن و برگزیده مسابقات منطقه هفده، دو نوجوانی هستند که در این محفل به تلاوت قرآن می پردازد. 
حسین قاری ممتاز بین المللی و برگزیده مسابقات بین المللی اوقاف وکشورهای سوریه، ترکیه، امارات متحده عربی شده است. همچنین در این محفل قرآنی، قاریان نوجوان به تلاوت قرآن می پردازند. 
سومین محفل انس با قرآن شفا، چهارشنبه ساعت 19:45 از اذان مغرب با اقامه نماز جماعت در بوستان قرآن در بوستان بهاران برگزارمی شود. 
ورود عموم به این برنامه آزاد است. این محفل قرآنی با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه 17و فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.
نشست نخست شفاء، اردیبهشت ماه و نشست دوم درخرداد ماه گذشته برگزار شد. علاقمندان به حضور در این محفل انس با قرآن می‌توانند به فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی به نشانی انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، بوستان قرآن مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید با شماره‌های 66323073 تماس بگیرید.
نظر شما