جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
نگارخانه آبی به منظور حمایت از هنرمندان و ارتقاء ذائقه هنری شهروندان و معرفی هنر نقاشی ، نمایشگاه انفرادی را با عنوان « پنجره ای رو به درون » را از آثار روح اله محمدی برگزار می کند .

« پنجره ای رو به درون » در فرهنگسرای امیدبه گزارش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13، در این نمایشگاه که تا 21تیرماه1402 ادامه دارد، 33 تابلو اثر شاسی شده ، با موضوع موضوع آزاد و سبک رنگ روغن و راپید در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

 روح اله محمدی عزیزآبادی ده سال سابقه ی آموزش نقاشی بصورت خصوصی ، فعالیت در نگارخانه های ارمنستان شهر،گالری انتظامی با نام چهره های ماندگار هنری،گالری احسان با نام آن سوی پندار،گالری آتشزاد با نام انعکاس،گالری آیریک با نام بازتاب،گالری خورشید با نام رویاعایت را خلق کن ،گالری سرزمین هنر با نام چتری از جنس باران ،گالری میعاد با نام دلبرانه و....را دارد.

 محمدی نیز سالهاست که فعالیت هنری در زمینه هنر نقاشی را دارد. برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی، شرکت در چندین نمایشگاه داخلی و برپایی چندیدن نمایشگاه گروهی جزء سوابق هنری اوست.

 این نمایشگاه نقاشی روز شنبه 10 تیر ماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید افتتاح شد و تاروز چهارشنبه 21 تیر ماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

فرهنگسرای امید در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام قرار دارد.

نظر شما