پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
فرهنگسرای کار و تعاون با هدف ارتقاء فرهنگ حلم، صبر، احترام و آرامش در خانواده، کارگاه آموزشی راهکارهای افزایش صمیمیت در خانواده را روز سه شنبه 13 تیرماه برگزار می کند.
راهکارهای افزایش صمیمیت در خانواده بررسی می شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، صمیمیت به معنای ایجاد رابطه عمیق با دیگران است. حال این رابطه عمیق ابعادی دارد که شامل جسمی، فکری و عاطفی است. در خانواده وجود هر سه بعد صمیمیت بسیار ضروری و لازم است. خصوصاً در رابطه ی میان والدین و فرزندان تقویت این رابطه بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است و حتی بر تاثیر مادر بر پسر خانواده نیز بسیار مهم است. چون نحوه ی زندگی و آینده ی فرزندانمان به میزان این صمیمیت بستگی دارد. وقتی که صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند، به تبع آن نشاط و آرامش در خانواده افزایش پیدا می¬کند. از طرفی باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می گردد. از این رو ایجاد صمیمیت نقشی اساسی در استحکام بنیان خانواده دارد.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان که با حضور کارشناس ارشد مشاوره خانواده برگزار می شود به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب -تقاطع خیابان هاشمی– فرهنگسرای کار و تعاون، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.


نظر شما