جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
فرهنگسرای ارسباران نمایشگاه نقاشی‌های جواد اسپرهم را در نگارخانه هنر برپا می‌کند.

نمایشگاه نقاشی‌های «جواد اسپرهم» در گالری هنربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی‌های «جواد اسپرهم» در گستره فرم و رنگ، روز جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۶، در نگارخانه هنر گشایش می‌یابد به مدت یک هفته میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

جواد اسپرهم متولد ۱۳۶۳ فارغ التحصیل روانشناسی بالینی و عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران است.وی بیش از ۱۷ سال در زمینه هنر نقاشی تجربه کسب کرده و حاصل این تجربه، مجموعه گسترده‌ای از آثار با تکنیک‌های مختلف شده و در حال حاضر مشغول به فعالیت در هنر از طریق فریلنسری است.

از جمله نمایشگاه انفرادی این هنرمند می توان به: فرهنگسرای بردسکن (رنگ و روغن)، فرهنگسرای کاشمر (رنگ و روغن با موضوع فرهنگ ایرانی و مداد رنگی)، فرهنگسرای معرفت (رنگ و روغن و آبرنگ با موضوع طبیعت بیجان) و فرهنگسرای خاتم (آبرنگ با موضوع طبیعت بیجان) اشاره کرد.

جواد اسپرهم از سال ۱۳۸۵ تاکنون، در ۲۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی نیز حضور داشته و موفق به کسب مقام‌های مختلف از جمله: مقام اول در چهارمین سالانه نقاشی استان البرز، مقام اول در مسابقات جهانی آبرنگ (IWS)، کسب مقام دوم در مسابقات جهانی آبرنگ (IWS) و منتخب آبرنگ در مسابقات بین المللی ایران و چین (IWS) شده و آثار وی در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۴۰۱ در کتاب دوسالانه شهر هشتم چاپ شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به گالری هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما