پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۹۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
به منظور گرامیداشت دهه ولایت و تکریم دختران سادات نوجوان، جشن " مهمانی سادات"، دوشنبه 12 تیر ماه سالجاری از ساعت17تا 19در فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.
دختران سادات نوجوان در جشن به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق؛ همزمان با چهاردهم ذی الحجه با رویکرد احترام به سادات نوجوان، در قالب برنامه ای فرهنگی، جشن "مهمانی سادات" با طراحی و مشارکت گروههای مردمی و با استفاده از ظرفیت دختران سادات نوجوان اجرا شد.
در جشن "مهمانی سادات" که از ساعت 17 دوشنبه دوازدهم تیر ماه در سالن "سرای حضور" فرهنگسرای اخلاق با حضور دو مجری نوجوان "تارا گرایی" و "تسنیم حاجی حسینی" آغاز شد،  پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان "امیر عباس شالباف"، نوجوان هنرمند "هانیه شمسایی"، قطعه تک نوازی تنبک اجرا کرد .
پخش کلیپی از فعالیتهای روزمره چهار نوجوان دختر سادات منتخب منطقه "کوثر السادات مزینانی"، مطهره و مهدیه سادات حسینی"، "لیلا سادات سجادیان" و "نغمه السادات تقوی" که توسط نوجوانان تهیه شده بود از دیگر بخش های جشن بود که با حضور مدیریت فرهنگی هنری منطقه با اهدای جوایزی از این سادات نوجوان تکریم شد و دختران نوجوان حاضر در مراسم نیز با پس زمینه غدیر، عکس یادگاری گرفتند.
همچنین نقالی خوانی واقعه غدیر توسط "ثنا و صبا اکبر زاده" نوجوان برتر نقالی خوانی جشنواره "نوجوونیم" و دونوازی پیانو با ویلون توسط دو نوجوان "ثنا نهاوندی" و "صبا شعبانی" به همراه اجرای مسابقه ای با مضمون "واقعه غدیر خم" و اهداء جایزه به برگزیدگان، جزء برنامه های جشن "مهمانی سادات" بود که در بخش پایانی نیز گروه سرود دختران "محبان الحسن(علیه السلام) نیز دو قطعه سرود با موضوع غدیر اجرا کرد.
همچنین همزمان به منظور بزرگداشت سنت های غدیر و ترویج جشن و شادی به مناسبت دهه ولایت، موکب پذیرایی "مهمانی سادات" با حضور نوجوانان سادات پسر به همراه پشت نویسی خودرو با القاب مولی علی (علیه السلام)، بازیهای رومیزی و اجرای رادیو غدیر در مقابل فرهنگسرای اخلاق راه اندازی شد و شهروندان هم با شیرینی و شربت سنتی پذیرایی شدند.


نظر شما