شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران خبر داد؛
به گفته رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی، پایتخت با اکران فرهنگی پویش "مهمونی ۱۰ کیلومتری"، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی، نورآرایی و آذین بندی محور امام حسین (ع) تا میدان آزادی آماده برگزاری هرچه باشکوه ترعیدغدیر است.
تهران آماده برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه فرارسیدن عید غدیراز آمادگی پایتخت برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری در محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی خبر داد و گفت: در غدیر امسال شاهد اجرای یک طرح ویژه نورپردازی و آذین بندی میدان‌های انقلاب و فردوسی، نورآرایی ویژه میدان ولی عصر(عج) و مسیر خیابان انقلاب خواهیم بود.
 به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران، نصب و جانمایی المان های نوری و جشن نور در طول مسیر، همچنین نورافشانی در ۸۷ نقطه از فضای شهری و اجرای ۸ ویدئو مپینگ تکمیل کننده بخش نورآرایی و نورباران تهران در شب عید است.

صیادی، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم در سطح فضای شهری پایتخت را از دیگر برنامه‌های سازمان برای جشن عید غدیر اعلام کرد و افزود: در همین راستا نصب بیش از ۲۰ هزار پرچم بزرگراهی و محله ای "علی ولی الله" شهر را به نام حضرت علی (ع) متبرک خواهد کرد، همچنین در نظر است بیش از ۴۰۰ هزار پرچم در جریان این مراسم بین شهروندان توزیع خواهد شد. دومین مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خم در دهه ولایت در محور امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می شود که گروه‌های مردمی متشکل از هیات‌های مذهبی، موکب‌ها، گروه‌های جهادی و مؤسسات قرآنی و فرهنگی قرار است تا به صورت منظم و سازمان‌دهی شده به ارائۀ برنامه‌ها و خدمات خود بپردازند.
نظر شما