يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
پنجمین نمایشگاه گروهی تخصصی گرافیک در زمینه‌ی طراحی پوستر زیر نظرسمیه دهقان بنادکی(مدرس دانشگاه) روز شنبه 17 تیرماه در نگارخانه شفق برپا می شود.

نمایشگاه گروهی پوستر در نگارخانه شفق برپا می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نمایشگاه با حضور ۱۹ هنرمند و ارائه ۴۰ پوستر در ابعاد ۶۰×۴۰، با تکنیک‌های تایپوگرافی، فتومونتاژ، تصویرسازی و دیجیتال با موضوع محیط زیست، آیین و سنت‌های ایرانی و آزاد میزبان علاقه مندان است.

در این نمایشگاه آثار معصومه محمودی، زهرا کشاورز افشار، عرفانه یزدانی، فاطمه خوبرو، هانیه عالمیان، لیلا عباسی، نسیم فدایی، مبینا سبحانی، نازنین موسوی، فاطمه بازیار، مبینا نادری، پارمیس امیری، مبینا حیدری، حدیثه آزادی، آیناز اخوان، ریحانه فرازمهر، یوکابد سلیمی، ثمانه خالقی، آیسان صادقیان و مرجان آذری به نمایش گذاشته شده است.

این گروه هنری هدف خود از برپایی این نمایشگاه اینگونه مطرح کردند: اگرچه یکی از اهداف در طراحی پوستر، برقراری ارتباطی بی واسطه در راستایتاثیری ماندگار و هنرمندانه در مخاطب است، اینک هنرمندان گران‌مایه حاضر در این نمایشگاه (طراحان) از این رهگذر و با نیم‌نگاهی به بستر فرهنگی و اجتماعی خویش در جستجوی راهی برای درک و انتقال این دغدغه ها در چارچوب زمان و مکان اکنونی خود می‌باشند، امید است این نمایشگاه گامی هرچند کوچک در راستای پیوند هنر و جامعه به شکلی بایسته ایفا کند.

علاقه مندان برای بازید آثار نمایشگاه گروهی «پوستر» می توانند تا 27 تیرماه از ساعت 9 تا 18 به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.


نظر شما