پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
رئیس‌شورای‌اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری‌ تهران برای برگزاری جشن ۱۰کیلومتری غدیر تلاش بسیاری انجام داده است.
حضور سلایق مختلف در جشن 10کیلومتری غدیر؛ باید برای شادی اهل‌بیت(ع) هزینه دادبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی چمران رئیس‌شورای‌اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد جشن ۱۰کیلومتری اظهار کرد: این سنتی است که از سال گذشته شروع شده است. به طوری که اهمیت دادن بیشتر به عید غدیر یک کار ارزنده و مبنایی است. در گذشته روز عید میدان توپخانه سابق، آتش بازی می کردند که نشان از اهمیت عید غدیر داشت. اهمیت دادن به این اعیاد از جمله عید غدیر که عید ولایت است و عید فکری و مبنایی جمهوری اسلامی است، مهم است.

به نقل از شهر ،وی افزود: این مراسم از سال گذشته شروع شد، البته سال گذشته این مراسم مشکلات ترافیکی ایجاد کرد.  امسال خدمات دهی با اتوبوس و مترو خیلی به این مراسم کمک کرد. پیش بینی شرکت ۳ میلیون نفر در این مراسم وجود داشت که من فکر میکنم می‌تواند بیشتر باشد.

چمران ادامه داد: حرکت های خودجوش مردمی قابل ستایش است و شهرداری در این زمینه تلاش بسیاری کرده است. ایجاد غرفه ها و موکب‌ها، بحث بازی برای کودکان و خدمات فرهنگی در مراسم امسال گسترده بود. برای شادی و مراسم اسلامی باید بها بدیم.

وی با بیان اینکه در این میهمانی افراد با هر سلیقه ای وجود دارند، افزود: جلسات فراوان و مختلفی بین ارگان‌های دخیل در این مراسم برگزار شده تا بهترین خدمات به شرکت کنندگان در این جشن  ارائه شود.
نظر شما