يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
مراسم رونمایی از کتاب «زندگی را به یکدیگر هدیه کنیم» نوشته آوا قدیمی روز یکشنه 18 تیر ماه ، ساعت 16در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
رونمایی از یک کتاب درباره اهدای عضو در فرهنگسرای اشراق/ نخستین کتاب نویسنده نوجوان رونمایی می‌شود/ ماجرایی متفاوت از اهدای عضو به قلم نویسنده نوجوان آماده شد
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، آیین رونمایی از کتاب «زندگی را به یکدیگر هدیه کنیم» نوشته آوا قدیمی نویسنده نوجوان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
 
در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، میثم ناهید نویسنده کتاب کودک و نوجوان و میترا شیرانلی نویسنده و ویراستار ادبیات داستانی درباره این کتاب سخن می‌گویند. همچنین صغری دلداده بارانی اجرای این برنامه را برعهده دارد.
 
کتاب «زندگی را به یکدیگر هدیه کنیم» روایتی داستانی از اهدای عضو است‌. در خلاصه این کتاب آمده است: «اهدای عضو، اهدای زندگی است؛ بخشیدن زندگی دوباره به دیگران زیباترین حس دنیاست.»
 
براساس این گزارش، مراسم رونمایی از این کتاب کودک و نوجوان روز یکشنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۶ در سالن باران فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما