پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۳۰۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
رضا مجدی مدیرعامل مؤسسه باغ کتاب، روز شنبه 17 تیرماه با فعالان حوزه فرهنگ، عجاب و عفاف گفت: بخش مهمی از مخاطبان باغ کتاب خانواده‌ها هستند و تلاش می‌کنیم تا این مجموعه محیطی امن برای خانواده‌ها باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنردیدار مدیرعامل باغ کتاب با فعالان حوزه فرهنگ و حجاب، در این نشست مدیرعامل مؤسسه باغ کتاب از اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه گفت: باغ کتاب در روزهای عادی میزبان میانگین ۱۰ هزار تردد و در روزهای تعطیل و عید تا ۲۳ هزار تردد است و این نکته اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در مکان‌هایی مانند باغ کتاب را نشان می‌دهد.

مجدی با بیان این نکته که 65 درصد از مخاطبان این مجموعه خانواده‌ها هستند ادامه داد: باغ کتاب مجموعه‌ای خانواده محور است و در نتیجه باید محیطی امن و متناسب با نیاز‌های خانواده باشد. این مسئله را هم در سیاست‌های فرهنگی باغ کتاب و هم در اجرای رویدادهای خانواده محور دنبال کرده‌ایم و خواهیم کرد.

مدیرعامل مؤسسه باغ کتاب با تأکید بر این نکته که 60 درصد از توان مجموعه باغ کتاب صرف مخاطبان 5 تا 15 سال معطوف خواهد بود گفت: علاوه بر برگزاری رویداد، در حال برگزاری مدرسه تابستانه باغ کتاب برای مخاطب سنی 6 تا 12 سال هستیم؛ چرا که یکی از مهم‌ترین اهداف خود را ایجاد امید و شادی در میان کودکان و خانواده‌ها می‌دانیم. از آنجایی‌که کودکان و نوجوانان شکل دهنده فرهنگ و آینده این کشور هستند، اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست.
فعالان حوزه فرهنگ، حجاب و عفاف نیز ضمن بحث، تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های خود، از اقدامات و سیاست‌های باغ کتاب در راستای متناسب‌سازی فضای این مجموعه فرهنگی قدردانی کردند.
در پایان این نشست مدیرعامل مؤسسه باغ کتاب از اقدامات و تلاش‌های فعالان حوزه فرهنگ، حجاب و عفاف تقدیر کرد.
نظر شما