جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کارگاه های تخصصی کاریکاتور با حضور "یاشار قهرمانی" در مدرسه تابستانی تهران به همت فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  کارگاه های تخصصی کاریکاتور، با هدف ایده‌یابی، طراحی و اجرای نهایی کارتون با حضور یاشار قهرمانی ، روزهای سه شنبه ، ساعت 16 به همت فرهنگسرای سرو در موزه امام هنرهای دینی علی(ع) برگزار می شود.

در این کارگاه ها آشنایی با مفاهیم پایه‌ای تئوری کارتون نظیر طنز، دخل و تصرف، آنالیز ، طراحی ساده با اشکال هندسی بر پایه‌ی سه اصل اولیه‌ی کارتون (طنز/ اغراق/ آنالیز) ، آموزش روش‌های ایده‌یابی/ مرتبط توسط استاد یاشار قهرمانی آموزش داده می شود.

یاشار قهرمانی متولد سال ۱۳۶۰ از اصفهان است. فعالیت حرفه ای خود را همزمان با تدریس طراحی، کارتون و کاریکاتور از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. بندرت در مسابقات شرکت می کند و شاید از این بابت آثار زیادی را از او در فضای مجازی نیابیم، اما توانمندی اش در اجرای کاریکاتور فوق العاده است.او هنرمند متواضعی است که شاگردان زیادی را تربیت کرده که بعضی از آنها در حال حاضر به شکل حرفه ای کار می کنند. وی برپایی چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرهای مختلف ایران،

علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره ها می توانند به فرهنگسرای سرو خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‏های ۰۹۳۹۹۸۲۵۸۲۱-۸۶۰۹۵۰۲۳- 88786277تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرای سرو به آدرس 6.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما