پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
نمایشگاه عفاف و حجاب و اسناد وقایع مسجد گوهرشاد، از روز دوشنبه ١٩ تيرماه در آموزش و پرورش منطقه شش تهران آماده ارائه خدمات به فرهنگيان است .
نمایشگاه عفاف و حجاب با رویکرد حمایت از زنان کار آفرین و تولیدات ملیبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ نمایشگاه عفاف و حجاب، اسناد وقایع مسجد گوهرشاد و کشف حجاب، هم زمان با سالروز کشف حجاب و قیام مسجد گوهرشاد، به همت فرهنگسرای سرو و آموزش و پرورش منطقه 6،  از 19 تا 28 تیرماه به مدت یک هفته در آموزش و پرورش منطقه ۶ شهر تهران دایر  است.
این نمایشگاه شامل مستندات تاریخی از واقعه کشتار معترضین کشف حجاب بوده که با حضور حمید ضیاپور مدیر آموزش پرورش منطقه ۶ ، سارا مردآزاد مشاور امور بانوان و جوانان اداره کل شهر تهران و محمد الهی معاون توسعه و پشتیبانی و جمعی از فرهنگیان افتتاح شد.
 همچنین در ادامه برگزاری نمایشگاه، نشستی در راستای جهاد تبیین و بصیرت با رویکرد عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات ویژه بانوان اداری و آموزشی با حضور حجت الاسلام مجتبی صابری مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۵ تیرماه، ساعت 13 تا 30/14 در سالن کنفرانس آموزش و پرورش منطقه ۶ برگزار خواهد شد .
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آموزش و پرورش منطقه 6 واقع در خیابان سرپرست، خیابان ایتالیا مراجعه کنند و برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66565565 تماس بگیرند.

نظر شما