يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کانون نمایش فرهنگسرای سلامت کارگاه بازی و نمایش خلاق را روز پنج شنبه 22 تیرماه با حضور علی حسنی کارگردان و نویسنده نمایش کودک برگزار می کند.
کارگاه بازی و نمایش خلاق در فرهنگسرای سلامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش خلاق یک راه پرورش خلاقیت در کودکان است، زیرا خلاقیت یعنی رفتن یک راه نرفته و از هیچ، چیزی آفریدن و خلق کردن است.
در نمایش خلاق کودکان با خلق داستان‌ها و صحنه‌های از قبل پیش بینی نشده فکر و اندیشه های درونی خودشان را به نمایش می‌گذارند.
 نمایش خلاق خیلی ساده بدون نیاز به هیچ تدارکات و ابزاری قابل اجرا است زیرا لباس یا دکور خاصی نیاز نیست و هر آنچه اتفاق می‌افتد از حرکت دادن بدن و پانتومیم است.
 نمایش خلاق می‌تواند یک نوع بازی وانمود کردن بر پایه تخیلات یا اجرای یک داستان، برنامه تأتر، موسیقی و یا رقص باشد.
در این برنامه علی حسنی با ارائه آموزش های مفید و سازنده در حوزه نمایش خلاقـ،کودکان را با مهارت بین فردی، تفکر خلاق و مدیریت ذهن آشنا می کند.
کارگاه آموزشی ذهن برتر فرصتی مناسب برای دوستداران هنر نمایش است
این برنامه به صورت رایگان پذیرای تمام کودکان علاقمند به حوزه نمایش خلاق  است . علاقه مندان جهت حضور در این کارگاه می توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 11 تا 13 به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند.مراجعه و یا با تلفن 77496138تماس حاصل نمایند.

نظر شما