جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مراسم گرامیداشت شهدای متولدتیرماه با همکاری کانون خادمین شهداء و کانون جهادی چهارده معصوم (ع) برگزار می‌شود.
مراسم گرامیداشت شهدای متولد تیرماه در فرهنگسرای رضوانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر"تولد شهدایی" عنوان برنامه‌ای است که هر ماه به مناسبت گرامیداشت تولد شهدای آن ماه برگزار خواهد شد.
 
 اجرای گروه سرود دانش آموزی شهید بهشتی و پادگان دوکوهه، روایتگری مسعود جعفری،مدیحه سرایی دانیال ملاباقری، مسابقه فرهنگی از بخشهای این برنامه است .
همچنین برش کیک تولد شهدای تیرماه توسط تنی چند از خانواده‌های معزز شهداء همراه با اجرای حسین فضیار انجام می شود ، ایستگاه‌های کودک و نوجوان،گریم کودک، شهید شناسی،خادم الشهداء، اهداء خط نوشته، کارگاه هنری، مشاوره های مذهبی، خانواده، اجتماعی و تحصیلی، ایستگاه صلواتی، کمک های مومنانه و اکرام و محسنین از غرفه های این نمایشگاه است .این برنامه پنج شنبه 22 تیر ماه از ساعت 16 الی 19:30 برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 51633816 یا 09216292752 تماس یا به پیام‌رسان های بله به نشانی rezvanfarhangsara@، پیام‌رسان ایتا به نشانی farhangsararezvan@ یا صفحه فرهنگسرای رضوان در روبیکا و روبینو به نشانی rezvanfarhangsara@ مراجعه نمایند.
نظر شما