شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
برنامه‌های مدرسه تابستانه فرهنگسرای ملل با 9 آکادمی و 46 دوره آموزشی با رویکرد مهارت‌افزایی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای شهروندان منطقه یک و شمیرانات توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک آغاز شد.
مدرسه تابستانی تهران در فرهنگسرای ملل آغاز به کار کردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اِیمان کُرد مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رئیس فرهنگسرای ملل ضمن اشاره به دغدغه‌های والدین برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و اهتمام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پوشش حداکثری نیازهای آموزشی خانواده گفت: سازمان فرهنگی هنری با تجربه چندین سال فعالیت مرکز آموزش سازمان و کلاس‌های آموزشی مناطق و فرهنگسراها، امسال با رویکردی نو، منطبق با شیوه‌های جدید و جذاب آموزشی برنامه مدرسه تابستانی را ابلاغ کرد که در آن بجای قالب سنتی تعامل انتقال دانش یا مهارت از استاد به هنرجو، هنرجویان در فرآیند استعدادیابی، تجربه، مهارت، چالش، اردو و جشنواره قرار می‌گیرند.

کُرد افزود: مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک نیز با درک صحیح نسبت به رویکرد جدید سازمان از نخستین مناطقی بود که طرح پیشنهادی خود را تقدیم و  مورد تصویب و ابلاغ گردید.
 در این مدرسه، آکادمی‌های هنرهای تجسمی، سینما و هنرهای نمایشی، آموزش عمومی کودکان، مهارت‌های عمومی و عملی، ادب و هنر، صناعی و سنتی، ادبیات، مهارت‌های اجتماعی و آفرینش‌های خانگی حدود 50 دوره آموزشی متنوع برای شهروندان ارایه خواهند کرد.
رئیس فرهنگسرای ملل با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد منطقه یک از جمله خانه استاد انتظامی در حوزه تئاتر و سینما گفت تنها در آکادمی سینما و هنرهای نمایشی، 13 دوره آموزشی متنوع توسط استادان برجسته هنری زیر نظر شکرخدا گودرزی، هنرمند شاخص کشور و مدیر خانه فرهنگ استاد انتظامی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی در دوره‌های می‌توانند به فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه مراجعه کنند یا با شماره 22671718 داخلی مرکز آموزش تماس بگیرند. 

نظر شما