شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
دوره آموزشی ساخت فیلم و تولید محتوا با حضور حسین سلامت کارگردان و سازنده محتوای تصویری در مدرسه تابستانی ارسباران برگزار می‌شود.
در مدرسه تابستانی ارسباران فیلم بسازیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزشی ساخت فیلم با حضور حسین سلامت، روزهای ‌شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۴ به مدت ۵ جلسه و با ارائه گواهی‌نامه معتبر در مدرسه تابستانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

حسین سلامت کارگردان، تهیه کننده، ایده پرداز و تدوینگر ایرانی است که غالب کارهای وی در ژانر مستند عرضه شده‌اند؛ وی سوابق قابل توجهی در کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و تهیه کنندگی بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد و موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله: جایزه تجلی اراده ملی در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای مستند "زمان صفر" و برنده ۲جایزه جشنواره فیلم شمسه ۱۳۹۱ برای فیلم کوتاه "مردی کوچک با آرزوهای بزرگ" و فیلم کوتاه "فیلمی که هرگز ساخته نشد" شده است.

علاقمندان به ساخت فیلم و تولید محتوای تصویری، برای نام‌نویسی در این دوره به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.
نظر شما