شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
دوره کارگاهی آموزش مهارت‌های زندگی با نمایش و بازی با عنوان «نوجوان پلاس» در مدرسه تابستانی تهران فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

تمرین مهارت‌های زندگی با نمایش و بازی در کارگاه «نوجوان پلاس» فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره کارگاهی آموزش مهارت های زندگی با نمایش و بازی با عنوان «نوجوان پلاس» طی چهار جلسه روزهای شنبه از ساعت 17 تا 19 و در قالب مدرسه تابستانی تهران در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی تدریس مهارت‌های زندگی طبق سرفصل سازمان جهانی بهداشت؛ ارتقای معلومات عمومی نوجوانان و آشنایی با مشاهیر ایران و جهان در حوزه‌های مختلف؛ تحلیل فیلم و انیمیشن؛ توسعه فردی نوجوانان؛ نقش بازی کردن نوجوانان برای تفهیم مهارتهای تدریس شده و ... است.

لیلا نوری، مشاور و مدرّس دوره‌های روان‌شناسی ، مدرس و کارشناس نوجوان پلاس است که به کمک تئاتر و نمایش، اصول اولیه و مهارت‌های ده‌گانه زندگی را به صورت عملی به نوجوانان آموزش می‌دهد.

برگزاری اردو، جشنواره و مسابقات روان‌شناسی مهیّج از بخش‌های متنوع این دوره است که در پایان آن، به شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44081028 تماس بگیرند.

نظر شما