جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
فرهنگسرای سلامت در جشنواره مدرسه تابستانی ، کارگاه پرورش هوش چندگانه در کودکان را زیر نظر دکتر حکیمه قادری برگزار می کند.
کارگاه پرورش هوش چندگانه در مدرسه تابستانی سلامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،این کارگاه 8 جلسه ای ویژه کودکان 5 تا 12 سال بوده و در طول دوره با انجام تمرین های هدفدار ابتدا ضعف کودکان شناسایی و سپس در راستای تقویت هوش چندگانه و شناخت استعداد آنها تمرینات لازم ارائه می شود.
والدین می توانند با کمک کارگاه پرورش هوش چندگانه استعداد و ضعف کودکان خود را شناسایی و در راستای استعداد آنها برنامه ریزی انجام دهند.
هوش چندگانه شامل:هوش بین فردی، هوش درون فردی، هوش منطقی ریاضی، هوش زبانی یا کلاسی، هوش موسیقیایی، هوش فضای بصری، هوش حرکتی و هوش طبیعت گرایانه  است .
والدینی که از سرگردانی فرزندان خود در دوره های مختلف آموزشی خسته شده و به دنبال فرصتی برای کشف استعداد فرزندانشان در یک زمینه خاص هستند می توانند با شرکت در کلاسهای آموزشی با این مهم را بعمل برسانند.

علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند همه روزه به واحد آموزش فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی جنب فروشگاه شهروند مراجعه و یا با تلفن 77496139 تماس حاصل نمایند.

نظر شما