جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
آیین معرفی و رونمایی کتاب «زنده باد حقوق شهروندی» مجموعه‌ی آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی به قلم طاهره شاه محمدی روز سه شنبه 27 تیر 1402 ساعت 11 در کتابخانه علامه طرشتی (ره) برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، آیین معرفی و رونمایی کتاب «زنده باد حقوق شهروندی» به قلم طاهره شاه محمدی روز سه شنبه 27 تیر 1402 ساعت 11 در کتابخانه علامه طرشتی (ره) برگزار می شود.

مجموعه‌ی آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی «زنده باد حقوق شهروندی» (ماجراهای ثمین و امین) نوشته طاهره شاه محمدی پیرامون تربیت اجتماعی‌کودکان که یکی از مهم‌ترین وظایف خانواده و نهادهای آموزشی و همچنین پرورش ابعاد اجتماعی کودکان می باشد. وقتی فرهنگ‌سازی به صورت یک فرآیند از سنین کودکی آغاز شود، می‌توان منتظر اثربخشی عمیق آن در آینده بود. 

این مجموعه‌ی شش جلدی بر آن است آن دسته از مهارت‌هایی که هر شهروند برای داشتن زندگی بهتر در بافت اجتماعی لازم است را ساده و سرگرم‌کننده به کودکان ارائه کند؛ ثمین و امین خواهر و برادری هستند که با دنبال کردن سؤالاتشان و همراهی پدر و مادر، نکاتی که در تربیت اجتماعی هر کودک لازم است و از اولین اجتماع یعنی خانواده آغاز شده و به مرور به مهارت‌های آپارتمان‌نشینی، مدرسه رفتن، شهرنشینی و حضور در فضای مجازی می‌رسد را به کودکان ارائه می‌کنند. امید است این مجموعه بتواند در بالا بردن کیفیت زندگی فردی و اجتماعی کودکان گام مفید و مؤثری بردارد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به کتابخانه علامه طرشتی  (ره) واقع در خیابان آزادی، روبروی خیابان استاد معین، خیابان شهید اکبری، بوستان شهدای طرشت مراجعه و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66038283 تماس بگیرند.



نظر شما