شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
نمایش‌های «عشق به افق خورشید»، «شازده کوچولو ۲۰۲۳»، «ژنرال مجهول»، «حرفه‌ای»، «سایه روشن» و «چخفته» در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.
شش اثر نمایشی تازه در مجموعه تئاتر شهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شش اثر نمایشی تازه در سالن‌های اصلی، سایه، چهارسو و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفتند.

به نقل از ایران تئاتر «عشق به افق خورشید» بر اساس مجموعه «سانتاماریا» نوشته سیدمهدی شجاعی و کارگردانی زهرا جَربان که از ساعت 19 بیستم تیر در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته است، تا 26 تیر به اجرایش ادامه خواهد داد.

نمایش «شازده کوچولو 2023» از بیستم تیر به طراحی و کارگردانی نیما گودرزی در ساعت 19:45 در کارگاه نمایش این مجموعه اجرایش را آغاز کرده است و تا 6 مرداد روی صحنه خواهد ماند.

نمایش «ژنرال مجهول» به نویسندگی رنه دُ ابالدیا و کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی از ۲۱ تیر، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن چهارسو روی صحنه رفته و اجرایش تا 27 ادامه خواهد یافت.

«حرفه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی وحید ‌منتظری از 22 تیر ساعت 20:30، در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه رفته است و تا 20 مرداد اجرا خواهد شد.

نمایش «سایه‌روشن» به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان، از 23 تیر تا 23 مرداد، ساعت 18 در سالن سایه روی صحنه خواهد بود.

«چخفته» به نویسندگی فرزانه محمدحسین و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده از 23 تیر، ساعت 20:15 در تالار سایه اجرای خود را آغاز کرده است و تا 13 مرداد روی صحنه خواهد ماند.
نظر شما