جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کارگاه نیم روزه «کی گفته کار نیست!؟»با موضوع بررسی فرصت های شغلی بازار ایران با تدریس علیرضا یونچی توسط فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،با توجه به اهمیت و فواید کارآفرینی، کارگاه «کی گفته کار نیست» با موضوع بررسی فرصت‌های شغلی بازار ایران با تدریس استاد علیرضا یونچی(دکترای کسب و کار، کارآفرین نمونه کشوری و داور مسابقه میدون شبکه سه ) به همت فرهنگسرای عطار نیشابوری در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

کارآفرینی تبدیل به یک ضرورت برای جوامع مختلف شده است، زیرا نه تنها امکان دست یابی فرد به منابع مالی حاصل از ایده را میسر می‌سازد بلکه با حل مسائل به شیوه‌ای نو موجبات پیشرفت و توسعه یک کشور را نیز فراهم می‌آورد.
این کارگاه روزهای پنجشنبه ازساعت 16 تا 20 برگزارودر پایان دوره در صورتی که شرکت کنندگان تمایل به دریافت گواهی شرکت در کارگاه را داشته باشند ، پس از پاسخ به چند سوال تستی که از محتوای کارگاه ، گواهی حضور در این کارگاه را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است هزینه‌ های دریافتی از شرکت کنندگان در این دوره صرف اشتغالزایی نیازمندان خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این گفتمان و مشاوره تخصصی کسب و کار می توانندبا شماره 55716776 تماس و یا به نشانی میدامن بریانک ، خیابان شهید دعوتی ، خیابان شهید امیر قلی ، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه نمایند .

نظر شما