جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
مجلس عزای اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول محرم به همت کانون قرآن و عترت در خانه‌فرهنگ آیه برپا خواهد شد.

خانه‌فرهنگ آیه در دهه اول محرم میزبان عزادارن حسینی می‌شودبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، مجلس سوگواری سیدالشهدا، امام حسین علیه‌السلام به همت کانون قرآن و عترت خانه فرهنگ آیه، همزمان با شب اول محرم، سه‌شنبه بیست و هفتم تیرماه تا پنجم مرداد 1402 به مدت 10 شب از ساعت 20 تا 22 برپا خواهد شد.

به نقل از هادی پیروز حمیدی، رییس خانه‌فرهنگ آیه، این مراسم هر شب در دهۀ اول محرم از ساعت 20 تا 22 با مشارکت هیئت باب‌الحوائج علیه‌السلام به همت کانون قرآن و عترت، در خانه‌فرهنگ آیه برپا خواهد شد. سخنرانی مذهبی، قرائت زیارت عاشورا، مناجات‌خوانی و نوحه و نواهای عاشورایی از بخش‌های مختلف این مراسم است.

به گفت پیروز حمیدی، در این مراسم ویژه برادران است ، حجه‌الاسلام حمید لونی، به سخنرانی مذهبی ، کربلایی علی برقی به مناجات‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا و بهراد نیک‌فر، محمد صادقی و محمدهادی بلادی به مداحی نواهای عاشورایی خواهند پرداخت. در پایان مراسم نیز سوگواران اباعبدالله مهمان سفره باب‌الحوائج علیه‌السلام خواهند بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مجلس عزای اباعبدالله می‌توانند به خانه‌فرهنگ آیه، واقع در شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، بالاتر از سه راه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44633433 تماس بگیرند.

نظر شما