پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم، فرهنگسرای خاوران مجلس روضه و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بیست و هشتم تیرماه از ساعت 17 به صورت خانوادگی برگزار می کند.
مجلس عزاداری و روضه خونی دهه اول ماه محرم در فرهنگسرای خاورانبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تقویت باورها و سنن مذهبی مردم، مجلس روضه حضرت اباعبدالله الحسین را برگزار می کند.

در این برنامه که با مشارکت هیات کعبه الرزایا از بیست و هشتم تیرماه به مدت ده شب در ساختمان مرکزی فرهنگسرای خاوران برگزار می شود، حجت الاسلام جواد محمدزمانی به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه حاج مهدی عزیزیان و کربلایی محسن عراقی روضه خوانی خواهند کرد.

همچنین به منظور رفاه حال عزاداران حسینی حسینیه کودک نیز در محوطه کناری جهت کودکان و نوجوانان با حضور" عمو فردی نژاد" برای کودک به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های این فرهنگسرا می توانند به کانال بله به نشانی farhangsarakhavaran@ مراجعه فرمایند.


نظر شما