شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کارگاه آموزشی «بازیگر شو» در مدرسه تابستانی تهران فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

کسب تجربه بازیگری با نسرین نکیسا در کارگاه «بازیگر شو»به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، دورۀ آموزشی کارگاهی «بازیگر شو» با هدایت نسرین نکیسا طی ده جلسه، روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه از ساعت 17 تا 19در قالب مدرسۀ تابستانی تهران در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی و در ده جلسه برگزار می‌شود؛ آشنایی هنرجو با هنرهای نمایشی در حوزۀ تئاتر و سینما و تفاوتهای این دو، آشنایی با اصول بازیگری و پایه‌های اساسی آن، شناخت و تسلط هنرجو بر ابزارهای بازیگری و کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان در حوزۀ تئاتر و نمایش است.

نسرین نکیسا، مدرّس و طرّاح دورۀ بازیگر شو، دانش‌آموختۀ کارشناسی نمایش از دانشگاه هنر و معماری و از بازیگران شناخته‌شدۀ سینما و تلویزیون است. وی از سال ۱۳۶۵ با بازی در تئاتر وارد عرصۀ هنری شد. سال ۱۳۶۹ با سریال «مهر و ماه» در قاب تلویزیون ظاهر شد؛ با سریال «زنگ صدف» در سال ۱۳۷۴ بیشتر شناخته شد و با فیلم آژانس شیشه‌ای در سال ۱۳۷۶ به شهرت رسید. خانم نکیسا تاکنون در بیش از 30 سریال و فیلم سینمایی از جمله: حضرت یوسف، کیمیا، گاندو، جیران و ... به ایفای نقش پرادخته است.

در کارگاه «بازیگر شو»، هنرجویان آموزش‌های لازم را به صورت عملی و با اجرای آزمایشی یک نقش و شخصیت دریافت می‌‎کنند و در پایان دوره، آموخته‌های خود را با اجرای نقش در یک مستند محک خواهند زد. حضور در پشت صحنه فیلم‌های در حال ساخت و گفتگو با بازیگران مطرح کشور، از جمله برنامه‌های جذّاب و جانبی دورۀ مذکور است.

کارگاه آموزشی بازیگر شو، روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته تا پایان شهریور در فرهنگسرای فردوس برپاست و به شرکت‌کنندگان آن، گواهینامۀ معتبر حضور در دوره اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای فردوس، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081028 تماس بگیرند.

نظر شما