پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۳۳۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
فرهنگسرای سلامت مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام)، برنامه های این ایام را با عنوان "نوای عرشیان" از تاریخ 28 تیر تا 22 مرداد برگزار می کند.
نوای عرشیان در فرهنگسرای سلامت برگزارمی شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آوا کلهر یکتا رئیس فرهنگسرای سلامت ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سوگواری محرم، همه روزه مراسم پرفیض زیارت عاشورا از تاریخ 28 تیر تا 4 مرداد از ساعت 9 صبح ویژه بانوان در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برپاست.

وی در ادامه به برگزاری برنامه کودکان عاشورایی اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در این ماه سهم ویژه‌ای دارند. مهمترین شرکت‌کنندگان در عزاداری‌های محرم، کودکان و نوجوانان هستند و آن‌ها می‌توانند بیشترین بهره را بگیرند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی و با معرفت حضرت امام حسین (علیه السلام) بسازند.
در همین راستا ،ویژه برنامه کودکان عاشورایی درقالب کارگاه نقاشی با موضوعیت ایام محرم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.
کلهر در بخش دیگری از سخنانش به برنامه وقف روضه اشاره کرد و افزود: این برنامه با مشارکت نوجوانان  کانون انصار المهدی(عج) در قالب مداحی، سینه زنی، سخنرانی با حضور حجه الاسلام حبیب رضایی، مداحی محمد تیموری همه روزه از تاریخ 28 تیر تا 6 مرداد در دبیرستان پسرانه شهید غیبی برگزار می شود
رییس فرهنگسرای سلامت در ادامه به برنامه قصه عاشورا اشاره کردو گفت:این برنامه به همت کتابخانه فرهنگسرای سلامت برگزار و طی آن کتاب "قصه عاشورا "نوشته پروین امینی به کودکان و نوجوانان معرفی می شود.
در این نشست زهرا حاجی رحیمی کارشناس قصه گویی و خلاقیت کودکان، ضمن معرفی کتاب، بخش هایی از داستان را برای حاضرین خوانش می نماید.
کلهر در پایان ضمن دعوت از تمامی عاشقان حسینی جهت حضور در برنامه های فرهنگسرای سلامت در این ایام، ابراز امیدواری کرد که ما هم توانسته باشیم سهمی کوچک از این ایام سوگواری داشته باشیم
علاقه مندان جهت شرکت در برنامه های سوگواری محرم می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند، مراجعه و یا با تلفن 77496138 تماس حاصل نمایند. 
نظر شما