پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۳۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
ویژه‌برنامه جهادی کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور با عنوان «نشان ارادت» در ایام دهه نخست محرم برگزار خواهد شد.

«نشان ارادت» اقدام جهادی کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور در دهه نخست محرمبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور در اقدامی جهادی ، ویژه‌برنامه «نشان ارادت»، را از 28 تیرماه تا هشتم مرداد 1402، برگزار می‌کنند.

به نقل از فاطمه حسن‌پور، رییس مجتمع فرهنگی هنری نور؛ ویژه‌برنامۀ «نشان ارادت»، اقدامی جهادی به همت کانون‌های مردمی و با مشارکت خیرین نیکوکار منطقۀ پنج است که همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در دهۀ نخست محرم برگزار می‌شود.

به گفتۀ خانم حسن‌پور، این برنامه که شامل بخش‌های مختلف برگزاری مراسم مذهبی و اطعام و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار است، از بیست و هشتم تیرماه تا هشتم مرداد ادامه خواهد داشت. از جمله بخش‌های این برنامه می‌توان به برگزاری مراسم سوگواری و نوحه‌خوانی عاشوارایی، قرائت روزانۀ زیارت عاشورا، طبخ و توزیع غذای گرم در گرمخانه‌های منطقه و روستاهای محروم و توزیع بسته‌های حمایتی ارزاق، ویژۀ خانواده‌های کم‌برخوردار با عنوان کمک مؤمنانه اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حمایت از این برنامه و برنامه‌های مشابه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما