پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
با انجام مصاحبه های تخصصی در حوزه ادبیات و علوم انسانی
جذب نوجوانان علاقمند به مدرسه قلم فرهنگسرای خاتم(ص) با برگزاری نخستین جلسه از مصاحبه های تخصصی در حوزه ادبیات و علوم انسانی آغاز شد.

جذب نوجوانان به مدرسه قلم فرهنگسرای خاتم(ص) آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاتم(ص) با هدف استعدادیابی نوجوانان در حوزه ادبیات و علوم انسانی و ارایه آموزش‌های تخصصی در این حوزه، دوره یکساله "مدرسه ادبیات وعلوم انسانی قلم" را برای علاقمندان برگزار می‌کند.

فرهنگسرای خاتم(ص) این دوره را با مشارکت پژوهش‌سرای رشد برگزار می‌کند و نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ ساله می‌توانند در این مدرسه ثبت نام کنند.

این دوره یکساله در قالب کارگاه‌های ادبیات داستانی، فلسفه، تاریخ، شعر، خوانش‌های تخصصی، روانشناسی، تئاتر و موسیقی برگزار می‌شود.

پس از انجام مراحل ثبت نام علاقمندان در تیرماه جاری، روز پنجشنبه ساعت 10 تا 12 با انجام مصاحبه‌های ورودی تخصصی در فرهنگسرای خاتم(ص)، گروه اول برای آغاز این دوره ها انتخاب و تشکیل شد.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات و رزومه خود را برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه این دوره ها به شماره ایتای ۰۹۳۷۳۹۰۰۲۳۶ ارسال نمایند و به سه نفر از برگزیدگان در مصاحبه نیز بورسیه دوره اعطا می‌شود.

فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در منطقه 18، شهرک ولیعصر(عج)، بوستان لواسانی، با شماره تماس 66207081 پذیرای علاقمندان به دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف است.

نظر شما