دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
فیلم سینمایی «شهر سیارکی» یکشنبه یکم مردادماه در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «شهر سیارکی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «شهر سیارکی» تازه‌ترین ساخته وس اندرسون یکشنبه یکم مردادماه ساعت ۱۸ در پانصد و هشتاد و دومین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

«شهر سیارکی» محصول ۲۰۲۳ آمریکا یک فیلم درام با بازی اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، تیلدا سوینتن، ادوارد نورتون، آدرین برودی، استیو کرل و مارگو رابی است که در خلاصه داستان آن آمده است: در سال ۱۹۵۵، گروهی از دانش‌آموزان به همراه والدین خود برای شرکت در یک جشنواره علمی که در یک شهر بیابانی اسرارآمیز برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند و...

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به نشانی 5999/cinematicket.org/movie/detail مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز یک ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما