شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
چهارمین کارگاه آموزش ده نسخۀ موفقیت، با موضوع «مبانی موفقیت با استناد به آیات قرآن» توسط کانون نسیم رحمت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

مبانی موفقیت با استناد به آیات قرآن در آموزش نسخۀ ده‌گانۀ موفقیتبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5، چهارمین کارگاه روان‌شناسی آموزشی نسخه‌های ده‌گانۀ موفقیت با موضوع «مبانی موفقیت با استناد به آیات قرآن»، ساعت 11 تا 12 روز یکشنبه اول مردادماه 1402 توسط کانون نسیم رحمت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به نقل از زهرا مقدم، کارشناس مسئول فرهنگی فرهنگسرای فردوس، هدف از این سلسله نشست‌ها، آموزش مهارت‌های زندگی برگرفته از علوم قرآنی و علم روز روان‌شناسی است. این برنامه که چهارمین نشست از مجموعۀ نسخۀ ده‌گانۀ موفقیت خواهد بود، با حضور کارشناس روان‌شناسی و علوم قرآنی، سیامک مکفایی برگزار می‌شود و کارشناس برنامه ضمن تشریح مباحث مرتبط، به سؤالات مخاطبان در خصوص موضوع بحث پاسخ خواهد داد.

علاقه‌مندان به منظور هماهنگی و ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن 09123879782 تماس بگیرند و برای حضور در این برنامۀ رایگان، به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما