جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
با همکاری مجموعه فرهنگی ربیع، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛
پویش نذر ۷۲۰۰۰ پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با «حسین بمان» آغاز شد.
برگزاری پویش با «حسین بمان»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت، پویش نذر ۷۲۰۰۰ پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با «حسین بمان» با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شد.

بنابراین گزارش، با توجه به شکل گیری روش های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سال های اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با هدف تعظیم شعائر اسلامی و در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومین جامعه با همکاری یکی از استارت‌آپ‌های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیرین و نیکوکاران تعداد ۷۲۰۰۰ پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به ۷۲۰۰۰ هموطن نیازمند و کم برخوردار جامعه اهدا کند.

شایان ذکر است این پویش از اول ماه محرم الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم  ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می توانند با مراجعه به سایت https://rabimohabat.ir/  در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.  

خاطرنشان می شود در پایان این پویش، آیین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد
نظر شما