پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
برای پنجمین سال پیاپی در فرهنگسرای رسانه
ویژه برنامه «کارام جانم می‌رود» در فضای باز فرهنگ سرای رسانه به همت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌شود.
هیئت شهدای رسانه با محوریت نوجوانان برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با دهه اول ماه محرم و فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، فرهنگسرای رسانه برای پنجمین سال، ویژه برنامه «کآرام جانم می‌رود» و هییت عزاداری «شهدای رسانه» را در فضای باز مجاور این فرهنگسرا برگزار می‌کند. 
این ويژه برنامه همانند سنوات گذشته، اختصاص به دورهمی اهالی فرهنگ و رسانه دارد و امسال با توجه به اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی برای نوجوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنها، مسئولیت اصلی برگزاری این برنامه برعهده نوجوانان گذاشته شده است. 
براین اساس، کانون نوجوانان مسجد حسینیه ارشاد و قرارگاه فرهنگی تربیتی اصحاب الحسین علیه السلام (حسینیه یزدی‌های قلهک)، فرهنگسرای رسانه را در اجرای این مراسم عزاداری همراهی می‌کنند. 
برپایی مجلس عزاداری برای شهدای کربلا و برگزاری مراسمات آیینی در سوگ این مصیبت بزرگ، بخش اصلی هییت عزاداری شهدای رسانه است و از جمله برنامه‌های اصلی آن می‌توان به سخنرانی مذهبی، شعرخوانی آیینی، موکب پذیرایی، مداحی و ... اشاره کرد.
همچنین با مشارکت نوجوانان، مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در قالب مجموعه غرفه‌هایی تدارک دیده شده است که برنامه‌های آن توسط خود نوجوانان اجرا می‌شود. 

 هییت شهدای رسانه و ویژه برنامه کآرام جانم می‌رود از امشب یکشنبه اول مردادماه مصادف با 5 محرم در فضای باز مجاور فرهنگسرای رسانه آغاز می‌شود و هر شب از نماز مغرب و عشا تا پایان دهه اول محرم ادامه خواهد داشت. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.  
فرهنگسرای رسانه نزدیک به 4 سال است که همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برگزار می‌کند. 
انتهای پیام/
نظر شما