جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
مراسم سوگواری سیدالشهدا، امام حسین علیه‎السلام به منظور معرفت‌افزایی و بصیرت عاشورایی، در ششمین روز محرم، به همت کانون قرآن مجتمع فرهنگی هنری نور برپا خواهد شد.

معرفت و بصیرت عاشورایی در مجلس عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 ،همزمان با ششمین روز محرم، مجلس سوگواری سیدالشهدا، امام حسین علیه‌السلام به همت کانون قرآن مجتمع فرهنگی هنری نور، روز دوشنبه، دوم مردادماه 1402 از ساعت 10 تا 12 برپا خواهد شد.

 مراسم سوگواری امام حسین علیه‌السلام به منظور معرفت‌افزایی و بصیرت عاشورایی، در ششمین روز محرم، در سالن اجتماعات آفتاب برپا خواهد شد. سخنرانی مذهبی، قرائت زیارت عاشورا، نوحه و مناجات‌خوانی از بخشهای مختلف این مراسم است که به همت کانون قرآن برگزار خواهد شد.

 در این مراسم که اجرای آن به عهدۀ آقایان احسان کرمی و امیرعلی فیروزمنش خواهد بود، استاد احمد توفیق، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، سخنرانی خواهند کرد و آقایان سیدحسین حسینی و امیرحسین اکبری به مداحی و دکلمه‌خوانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در مجلس عزای اباعبدالله، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب، سالن آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما