شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۳۳۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کتاب آرزو ویژه گروه سنی کودک و نوجوان شامل داستان‌های حیوانات در خانه فرهنگ باصفا خوانش و نکات آموزنده آن به بچه‌ها آموزش داده می‌شود.

آشنایی با دنیای حیوانات با خوانش گروهی کتاب آرزو در خانه فرهنگ باصفابه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کتاب « آرزو » اثر مرجان كشاورزي آزاد در کانون آرزوهای بزرگ خانه فرهنگ باصفا با هدف ایجاد فضایی کودکانه و آموزنده برای کودکان، روز چهارشنبه 4 مردادماه ساعت 11 تا 12:30 به صورت گروهی بازخوانی می‌شود.

بر اساس این گزارش، این کتاب داستانی هایی از حیوانات را در برمی‌گیرد که کارشناس برنامه ، آرزو مصطفی، نویسنده کودک ، ضمن خوانش کتاب ، کودکان را با نقاشی خلاق با موضوع کتاب همراه می‌کند.

لازم به ذکر است ؛ مرجان كشاورزی آزاد، متولد سال 1342 در تهران است. در رشته‌ ادبيات نمايشی درس خوانده‌ و نويسنده و مترجم كتاب‌های كودكان و نوجوانان است كه سابقه‌ نويسندگی و سردبيری برنامه‌ راديويی «شب به‌خير كوچولو» را هم در كارنامه‌ خود دارد. «دمت را کوتاه کنم؟»، «قصه‌های خواندنی بهارستان جامی»، «قصه‌های خواندنی قابوس‌نامه» و «قصه‌های شیرین سیاست‌نامه» از کتاب‌های وی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 و44053635 تماس بگیرند.


نظر شما