پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
مجتمع فرهنگی هنری نور با ویژه‌برنامۀ جهادی «نشان ارادت» در تاسوعا و عاشورای حسینی نمایشگاه کتاب برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه و اهدای کتب تاریخی و مذهبی در برنامۀ «نشان ارادت»به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ مجتمع فرهنگی هنری نور در اقدامی جهادی با ویژه‌برنامۀ «نشان ارادت»، نهم و دهم مرداد 1402، همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، در آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع)، نمایشگاه کتاب برگزار می‌کنند.

 ویژه‌برنامۀ «نشان ارادت»، اقدامی جهادی به همت کانون‌های مردمی و با مشارکت خیرین نیکوکار منطقۀ پنج است که همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در دهۀ نخست محرم برگزار می‌شود.

نمایشگاه و ایستگاه اهدای کتب، به عنوان بخشی از ویژه‌برنامه نشان ارادت، با مشارکت کانون بانوان، خیریه حضرت هاجر(س) و کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد علیه‌السلام برپا خواهد شد و ضمن نمایش کتب مذهبی و تاریخی، در ایستگاه اهدا، کتاب و ادعیه و زیارات تقدیم عزاداران حسینی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حمایت از این برنامه و برنامه‌های مشابه، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما