شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
توکلی‌زاده در دومین نشست ستاد اربعین از آمادگی جمع قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران برای خدمت‌گزاری داوطلبانه خبر داد.
تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی در مرزها برای زائران اربعینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران صبح امروز -۸ مردادماه ۱۴۰۲- با حضور شهردار تهران و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.

به نقل از شهر ،محمدامین توکلی زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خادمی درستی را امسال خدمت سیدالشهدا (ع) داشته باشیم.

وی افزود: تغییرات ما نسبت به اربعین سال گذشته اندک است. عمده تلاش همکاران من برای خدمت‌رسانی، در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بهسازی زیرساختی و خدمات شهری ارائه خواهد شد.

توکلی‌زاده با بیان اینکه ستاد اربعین شهرداری تهران از لحاظ عده و نفرات و وسعت، کم‌نظیر است، عنوان کرد: جمع قابل توجهی از همکاران من در شهرداری تهران داوطلب خدمت‌گزاری هستند. تلاش می‌کنیم در همه مرزها با عراق برای خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر و در همه آنها قرارگاه داشته باشیم.
نظر شما