پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
نشست خوانش و گفتگو کتاب «خون‌آورد»، جدیدترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
خوانش روایتی تاریخی از گفت‌وگوی آیت الله خامنه ای، شریعتی و استاد مطهری در فرهنگسرای اشراق/ «خون آورد» در فرهنگسرای اشراق بررسی می‌شود/ آغاز سلسله نشست‌های «هم‌اندیشی نخبگانی»به گزارش پایگاه خبری فرهنگ وهنر، فرهنگسرای اشراق سلسله نشست‌های «هم‌‌ا‌ندیشی نخبگانی» را با محوریت خوانش، نقد و بررسی جدیدترین کتاب‌های منتشر شده راه‌اندازی کرده و در هر جلسه با حضور کارشناسان به معرفی یک کتاب خوب درباره یکی از موضوعات مهم می‌پردازد.
نشست اول از این ویژه برنامه، به گفتگو درباره کتاب «خون‌آورد» اختصاص دارد. این کتاب روایتی جذاب و خواندنی از گفتگوی سه‌جانبه آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای، مرتضی مطهری و دکتر علی شریعتی درباره قیام و انقلاب امام حسین علیه‌السلام است.
«خون آورد» در سال 1402 توسط نشر انقلاب اسلامی منتشر شده و گزارش محرمانه ساواک از یک محفل نیمه خصوصی در دی ماه سال ۱۳۵۵ مصادف با تاسوعای حسینی است که در منزل آقای تحریریان برقرار شده است. شرکت کنندگان آن برخی از بازرگانان متدین و چند فرد صاحب نام انقلابی همچون آیت الله خامنه ای، استاد مرتضی مطهری، استاد مفتح و دکتر علی شریعتی هستند. ساواک به شکل جدی این جلسه را تحت نظر داشته است.
براساس این گزارش، نشست خوانش و گفتگو درباره کتاب «خون‌آورد» با محوریت قیام و انقلاب امام حسین (ع) روز سه شنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۶ در سالن سینمای فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. فاطمه معصومی به عنوان مجری کارشناس در این نشست حضور داشته و پاسخگوی سوالات حاضران خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت حضور در این جلسه می‌بایست به نشانی تهران، فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو فرهنگسرا، فرهنگسرای اشراق، مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77326777 تماس بگیرند

نظر شما