پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
خانه فرهنگ شهید ملکان همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روز چهارشنبه یازدهم مردادماه با خانواده معظم شهید حسین جعفری از شهدای عملیات کربلای یک دیدار می کند.
دیدار با خانواده معظم شهدای عملیات کربلای یک در ویژه برنامه به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، خانه فرهنگ شهید ملکان همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و ترویج شعائر و آیین های مذهبی ، روز چهارشنبه یازدهم مردادماه با خانواده معظم شهید حسین جعفری از شهدای عملیات کربلای یک دیدار می کند. در این دیدار که با مشارکت آستان قدس رضوی برگزار می شود ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل از خانواده شهید جعفری دلجویی خواهد شد.

شهید حسین جعفری در چهاردهم شهریور ماه سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. وی در یک خانواده با ایمان و متدین بدنیا آمد و در سایه راهنمایی های پدر بزرگوار خود دل به آرمانهای امام راحل داد و نوجوانی خود را در بحبوحه انقلاب و تلاطم و دگرگونی های عظیم آن گذراند. شهید جعفری پس از عضویت در بسیج به سمت جبهه های حق علیه باطل شتافت و در جبهه های عملیاتی غرب و جنوب شرکت داشت تا اینکه در سال 1365 به ندای پرودگار لبیک گفت و در عملیات کربلای ۱ به شهادت رسید.

خانه فرهنگ شهید ملکان در خیابان هاشم آباد، خیابان شهید ملکان، کوچه طهماسبی واقع شده و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند با شماره 33729512 تماس بگیرند.

نظر شما