پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
فرهنگسرای رسانه کارگاه آموزش فن بیان ، گویندگی را در مدرسه تابستانی تهران برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
کارگاه آموزش فن بیان و گویندگی در مدرسه تابستانی تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کارگاه آموزش فن بیان، گویندگی به همت فرهنگسرای رسانه در قالب مدرسه تابستانی تهران برای عموم علاقمندان در1 ترم (مقدماتی وتکمیلی فشرده) برگزار می شود.
هجدهمین دوره آموزش دوره فن بیان، گویندگی و اجرا ترکیبی از آموزش تئوری و عملی همراه با مباحث تخصصی زبان بدن در یک ترم جامع آموزشي برگزار می شود.
 تشخیص جایگاه صدا و استفاده کاربردی از آن در موقعیت های متفاوت گفتاری، تنظیم ریتم گفتار ، شعر و دکلمه خوانی،آشنایی با نمایشنامه خوانی، تسلط بر بیان، نفوذ کلام،  هماهنگی زبان و بدن، افزایش اعتماد به نفس، جمله بندی صحیح ، انتخاب واژه های درست در موقعیت های مختلف و…  از سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.
 این کارگاه با حضور رضا تفکری  بازيگر تئاترو تلويزيون و صداپيشه دوشنبه های هر هفته ساعت 18 تا  19:30 ویژه گروه سنی نوجوان و بزرگسالان و ساعت 17 تا 18 ویژه  گروه سنی کودکان 8 تا 12 سال برگزار می شود ودر انتهای هر دوره مدرك معتبر از سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اعطا می گردد.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا ، فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 3-22888782 تماس حاصل فرمایند

نظر شما