جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
نمایشگاه گروهی آثار هنری دکوراتیو با عنوان « طرح سنگ » از روز یکشنبه 8 مرداد در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزارمی شود.
نمایشگاه و ورکشاپ گروهـی« طرح سنگ »در فرهنگسرای نهج البلاغهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار هنری نقاشی طرح سنگ با حضور پانزده نفر از هنرمندان شرکت کننده از اقصی نقاط کشور برگزار می شود. 
ورکشاپ آموزشی با تدریس سعید موسی خانی و فاطمه توکلی مدیر گروه هنری موسیو دیزاین، با تکنیک های اکرولیک، روغنی و جوهری، برگزار خواهد شد.
 مدرسین این دوره، در ۱۳ سال گذشته در رشته پتینه و نقاشی دکوراتیو ساختمان، فعالیت داشته و ده ها هنرمند را وارد عرصه اشتغال کرده اند.
آئین گشایش این نمایشگاه یکشنبه 8  مرداد 1402 ساعت16تا 19 برگزار می شود ، علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه روزه از تاریخ 9 تا 25 مرداد ، ساعت 10 تا 19 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه کنند.
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.

نظر شما