پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌روزه و یک‌روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌کند.
میزبانی اردوهای تفریحی و فرهنگی از نوجوانان تهرانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ و تورهای یک‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۷ ویژه نوجوانان دختر و پسر را در ۷ فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند. 
این اردوها شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقا مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود که در فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 
«اردو بازی» علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آنها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم، مسابقه و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در کنار برنامه‌های پدر پسری و مادر دختری از بخش‌های این اردوها است.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام گروهی به سایت fhschool.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما