شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۶۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
دوره های فیلم سازی با موبایل با حضور جعفر توکلی «فیلمنامه نویس، بازیگر، فیلمساز» سه شنبه های هرهفته ساعت10 در مدرسه تابستانی فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
آموزش «فیلم سازی با موبایل» در مدرسه تابستانی فرهنگسرای عطارنیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،آموزش مهارت فیلم سازی با موبایل به واسطه تجهیزات محدود و قابلیت هایی که گوشهای امروزی در اختیار کاربران قرار می دهد گزینه ای مناسبت برای دوستاران به ساخت و تولید فیلم های کوتاه و حتی حرفه ای بلند می باشد.
بدین منظور فرهنگسرای عطار نیشابوری با حضور "جعفر توکلی" از فیلم سازان سینما و تلویزیون دوره های آموزش فیلم سازی با موبایل را برگزار می کند.در این دوره ها به فراگیران نحوه ترکیب بندی و بستن قاب های سینمایی ، تصویر برداری حرفه ای ، سوژه یابی و روش های ویرایش و تدوین فیلم آموزش داده می شود.
جعفر توکلی متولد سال 1342 دارای مدرک لیسانس فلسفه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، phd فلسفه هنر می باشد و نزدیک به بیست و هفت فیلم داستانی ، کلیپ ومستند ساخته است.  
فعالیت هنری خود را از سال 1362 شروع کرد و موفق به ساخت یک فیلم 8 م.م گردید.
 وی نویسندگی و بازیگری چند نمایش را نیز بر عهده داشته است. در سال 1370 فیلمی بنام «دوست تنهایی من» را ساخت.از فیلم های دیگر او می توان به مجموعه «ببین و نبین»، «تنگنای باد تنگنای بادبادک»، فیلم مستند «مدرسه به وسعت شهر»، «فیلم آموزشی بازی و نمایش دبستانی»، فیلم آموزشی «مشاهده کودک و ویدئو کلیپ»، «سفر و پرواز» و ... اشاره کرد.
علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی می توانند به نشانی میدان بریانک ، خیابان شهید دعوتی ، خیابان شهید امیر قلی ، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با شماره تلفن 55716776 تماس حاصل نمایند.
نظر شما