شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «بچه‌های رستا» با موضوع خودشناسی و با عنوان « خودت را بشناس »، یکشنبه 15مرداد ساعت 10 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
سومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «بچه‌های رستا» به موضوع شناخت توانمندی و ویژگی های خود در نوجوانان با حضور فرینا اولیایی نویسنده و بازیگر تئاتر می پردازد.
در طرح «بچه‌های رستا» که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تهیه و تدارک دیده شده است، در خصوص موضوعات مختلف همچون؛ هویت، امید، ایمان و... طی تابستان سال‌ جاری هر یک هفته در میان، ۳۰ فرهنگسرای بزرگ تهران میزبان دختران و پسران نوجوان مقطع اول و دوم متوسطه هستند تا آنها را به پرسشگری و پیدا کردن پاسخ برای سؤالات ذهنی‌شان ترغیب کنند.
در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند. شعار این برنامه «به فرداها نگاه کن» است.
نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه به کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55418657 تماس بگیرند.

نظر شما