جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۶۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
فرهنگسرای خاوران آیین رونمایی از کتاب "برف گرم" به همراه جلسه نقد و بررسی را روز یکشنبه پانزدهم مردادماه با حضور معصومه انصاری نویسنده کتاب و علاقه مندان به حوزه کتاب برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در بین عامه مردم و معرفی تازه های کتاب؛ آیین رونمایی و جلسه نقد و بررسی کتاب "برف گرم" را برگزار می کند.

در این برنامه که روز یکشنبه پانزدهم مردادماه ساعت شانزده با حضور معصومه انصاری نویسنده کتاب و محمد قائم خاني ناشر و منتقد برنامه و جمعی از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می شود به نقد و بررسی کتاب برف گرم از انتشارات سوره مهر پرداخته می شود.

در بخشی از کتاب آمده است: "حالا چه بایَدُم کِرد؟ دوباره، چند قدم رفته تا بالای سر جنازه را برگشت و وسط حال ماند. رفت طرف اتاقی که حسن در آن خوابیده بود و لای در را باز کرد و کمی بعد چشمش به تاریکی اتاق عادت کرد. حسن زیر پتو کنجله و یک‌وری خوابیده بود و منظم نفس می‌کشید. کنار رختخواب حسن نشست: -‌ روله، ننه‌ت. با دست به پشت‌سرش و درِ نیمه‌باز اتاق اشاره کرد: -‌ تیلیفان... امیر.... حسن تکان نخورد. برگشت بالای سر رودابه و نگاهش کرد. انگار صد سال بود مرده..."

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33003141 تماس بگیرند.

نظر شما