شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۶۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
فرهنگسرای خاوران اصول دوره تخصصی " فیلمبرداری و نورپردازی " را با حضور حسین ناظریان فیلمبردار مطرح سینما هر هفته جمعه ها برگزار می کند.
صفر تا صد به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با هدف آشنایی مخاطبان با انواع دوربین های فیلمبرداری و لنزها و آموزش فنون اولیه ساخت فیلم با دوربین های خانگی، صفر تا صد دوره " فیلمبرداری و نورپردازی " را به صورت تخصصی با حضور حسین ناظریان از فیلمبرداران مطرح سینمای کشور برگزار می کند.

در این دوره آموزشی اصول اولیه نورپردازی استودیویی، نورپردازی کالا و محصولات با پرده سبز و همچنین چیدمان نور وصحنه در فضای خارجی به مخاطبان آموزش داده می شود.

حسین ناظریان فیلم بردار سینما است. او در سال های پایانی جنگ به عنوان عکاس به جبهه رفت و به فیلمبرداری پرداخت. با اتمام جنگ در حوزه هنری حاضر شد و با سمت تصویربردار به فعالیت خود ادامه داد که حاصل آن تصویربرداری چندین فیلم مستند و داستانی است. در سال 1369 با عنوان دستیار اول فیلمبردار به سینما راه یافت. اولين فيلم سينمايى اش را با نام سفر به شرق در سال ١٣٧٨ با عنوان مدير فيلمبردارى كليد زد و به جمع مديران فيلمبردارى سينماى ايران پيوست . فرارى ، هيام ، لج و لجبازى ؛ "نيم " و بام بالا كه به تازگى به اتمام رسيده ديگر كارهاى او در مقام مدير فيلمبردارى است .

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33730002-5 تماس گرفته و یا به کانال بله به نشانی farhangsarakhavaran@مراجعه فرمایند.

نظر شما