پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
فراخوان مسابقه داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری فرهنگسرای عطار نیشابوری منتشر شد.
انتشار فراخوان مسابقه اربعینی «راه نشانم بده»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فراخوان مسابقه داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری توسط کانون نوجوانان آرمان این مرکز هم‌زمان با ایام محرم منتشر شد.
مسابقه «راه نشانم بده» با محوریت سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام در سه بخش داستان کوتاه، گویندگی و روایتگری ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود. این برنامه با هدف آشناسازی نسل جوان و نوجوان  با درس فرهنگ و ارزش‌های عاشورا و انتقال پيام کربلا  با تکیه بر خلاقیت و هنر تدارک دیده شده است.
 در این فراخوان شرایط و مقررات شرکت در هر بخش به شرح ذیل اعلام شده است:
در بخش داستان کوتاه هر نفر حداکثر ۲ داستان۳۰۰تا ۵۰۰ کلمه‌ای با موضوع "سبک زندگی حسینی”  نوشته و در قالب فایل word ارسال کنند.
در بخش گویندگــی قسمتی از کتاب منظومه ظهر روز دهم (قیصر امین‌پور) در ۳ یا ۵ دقیقه خوانده و به صورت فایـــــــل صوتــــــی ارسال کنند.
در بخش روایتگـــــــــری، روایت سفر خود را به کربلا در  "اربعین حسینی ”  به صورت  فایل صوتی ۵ تا ۷ دقیقه بیان و ارسال کنند.
 گفتنی است ذکر نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و سال تولد برای کلیه آثار ارسالی الزامی است.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مرداد است.
آثار ارسالی به دبیرخانه پس از داوری ، طی مراسمی به نفرات برگزیده در ۲۷ شهریور مصادف با روز شعر و ادب فارسی  جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.
آرمانی‌های می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان ”بله" به شماره ۰۹۱۹۶۲۴۶۱۳۴ ارسال کنند.
نشانی دبیرخانه میدان بریانک خیایان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری تلفن: ۵۵۱۳۵۵۵۳

انتهای پیام/
نظر شما